مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 05:152021-01-06سياسي

دستگیری از نیازمندان مثل «حاج قاسم» در ابرکوه


هم زمان با ایام سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، رزمایش مواسات و همدلی با عناوین مختلف و به اسم سردار دلها در روستاهای ابرکوه برگزار شد.

- در ایام اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مردم ابرکوه به منظور ترویج مکتب و اندیشه های این ابرمرد تاریخ ایران با اجرای طرح های مختلف با محوریت حمایت از نیازمندان و دستگیری از آنان، تلاش کردند تا همانند حاج قاسم، مردم را مهم ترین اولویت خود قرار داده و یاری گر همنوعان خود باشند.

در همین راستا محفل انس با قرآن در امامزاده عباسعلی (ع) روستای مریم آباد برگزار و در حاشیه آن طرح راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می گذرد با تهیه و توزیع 313 بسته معیشتی به ارزش 939 میلیون ریال جهت تحویل به نیازمندان، اجرا شد.

ابوالفضل زمانی رییس اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه در این باره در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پیروی فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استمرار کمک های مؤمنانه و حمایت از نیازمندان، این مهم توسط مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان ابرکوه در دستور کار قرار گرفت و بسته های ارزاق شامل گوشت قربانی، حبوبات، روغن، برنج، گوشت مرغ و سایر اقلام به دست نیازمندان روستای مریم آباد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری از نیازمندان مثل «حاج قاسم» در ابرکوه

دستگیری از نیازمندان مثل «حاج قاسم» در ابرکوه