مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 05:202021-01-06سياسي

با برجام، دیپورت شدید باز هم عبرت نگرفتید؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمید ابوطالبی ضمن تخطئه مواضع انقلابی مجلس در توییتر نوشت: مجلس انقلابی دو طرح را ارائه کرده است: یکی خروج ایران از برجام با جرم انگاری عدم اجرای آن؛ - مشاور رییس جمهور با وجود تحقیر شدن از سوی آمریکایی ها، همچنان سنگ مطالبات آن ها را به سینه می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمید ابوطالبی ضمن تخطئه مواضع انقلابی مجلس در توییتر نوشت: مجلس انقلابی دو طرح را ارائه کرده است: یکی خروج ایران از برجام با جرم انگاری عدم اجرای آن؛ و دیگری مقابله با آمریکا و تعیین تکلیف برای دولت درخصوص منطقه تا سال 1420؛ اینکه این طرح ها با سیاست ما چه می کند مهم است، ولی مهم تر از آن شفاف سازی مسئولیت کسانی است که قدرت خود را در جهت انقلابی گری در سیاست خارجی به کار گرفته اند؛ بی آنکه بدانند در سیاست خارجی و دیپلماسی، انقلابی گری ممکن نیست، مگر بیرون آوردن کفش، چون خروشچف و کوبیدن آن بر روی میز در سازمان ملل متحد.

وی می افزاید: آنان که نگران معیشت مردم اند چرا می خواهند آن را در محاصره ای سهمگین تر از تحریم قرار دهند؟ آنان که دغدغه زندگی مردم دارند چرا اصلی ترین عرصه معیشت و اقتصاد را به بحران های پیچیده گره می زنند؟ آنان که دغدغه کشور دارند چگونه مسئولیت ناامنی در عرصه سیاست خارجی را پذیرا می شوند؟ ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با برجام، دیپورت شدید باز هم عبرت نگرفتید؟!

با برجام، دیپورت شدید باز هم عبرت نگرفتید؟!