مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 07:002021-01-06حوادث

باند سرقت گوشی تلفن همراه در مشهد متلاشی شد


فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری 11 متهم حرفه ای سرقت گوشی تلفن همراه خبر داد.

- فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با دستگیری 11 متهم باند حرفه ای سرقت گوشی تلفن همراه ، 412 دستگاه گوشی سرقتی کشف و ضبط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، سردار محمد کاظم تقوی افزود: با گزارش سرقتهای سریالی گوشی تلفن همراه در خیابان های مشهد دستورهای لازم صادر شد و کارآگاهان مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی خراسان رضوی تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی های دقیق علمی و شیوه های فنی پلیسی توانستند 10 عضو اصلی این شبکه را در محدوده خیابان های خواجه ربیع، رسالت، بلوار 22 بهمن و طبرسی مشهد چهره زنی و شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با ردزنی های گسترده محل های تردد متهمان را تحت نظر قرار دادند و با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه 10 متهم مورد نظر را در مخفیگاهشان دستگیر و با بازرسی مخفیگاه متهمان 412 دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه سرنخ دیگری به پلیس دادند و ردپای عامل تغییر سریال شماره تلفن های سرقتی نیز نمایان شد و بدین ترتیب پلیس در اقدامی ضربتی، یازدهمین متهم این شبکه سرقت را نیز دستگیر و در باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سرقت گوشی تلفن همراه در مشهد متلاشی شد

باند سرقت گوشی تلفن همراه در مشهد متلاشی شد