مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:502021-01-06اقتصادي

کشت محصولات کشاورزی نوع دیگری از کمک جهادی


گروه جهادی حسینیه اعظم اشکنان با کشت محصولات کشاورزی به کمک نیازمندان شتافت.

- مسوول گروه جهادی حسینیه اعظم اشکنان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در لامرد، اظهارداشت: باهدف کمک به نیازمندان شهرستان لامرد،4 هکتار زمین در غرب حوزه علمیه رضویه لامرد کاشت سبزی و صیفی جات ، در آن انجام شد.

محمدحسن پور افزود: این اقدام توسط گروه جهاد حسینیه اعظم اشکنان موجب اشتغال زایی مستقیم برای چهار نفر نیز شده است و در کنار کاشت سبزی و صیفی جات،  400 اصله درخت خرما نیز وجود دارد که  درآمد حاصل از فروش محصولات این درختان نیز ، بین محرومین و نیازمندان شهرستان لامرد توزیع خواهد شد.

  وی خاطرنشان کرد: با برنامه های ریزی های انجام شده توسط گروه جهادی حسینیه اعظم اشکنان در ماه های آینده نیز کشت گیاهان دارویی آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پس از شیوع ویروس کرونا و فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر انجام کمک های مؤمنانه، مواسات و همدلی به نیازمندان جامعه، گروه جهادی حسینیه اعظم اشکنان ماهیانه در بخش های مختلفی از جمله طرح اکرام ایتام و محسنین، اشتغال، مسکن، درمان، کمک به امر ازدواج و تأمین جهیزیهٔ نوعروسان نیازمند، اطعام، تهیهٔ سبد غذایی و تهیهٔ سبد کالایی و کمک های موردی در کنار نیازمندان شهرستان لامرد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت محصولات کشاورزی نوع دیگری از کمک جهادی

کشت محصولات کشاورزی نوع دیگری از کمک جهادی