مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 09:002021-01-06اقتصادي

مرکز متالوژی تنها پروژه «جهش تولید» اسدآباد


مرکز متالوژی فنی وحرفه ای اسدآباد از بی نظیرترین مراکز متالوژی غرب کشور در حال حاضر تنها پروژه «جهش تولید» شهرستان به شمار می رود و از نقش مؤثری در آموزش به همراه اشتغال برخوردار است.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: مرکز متالوژی فنی وحرفه ای اسدآباد از بی نظیرترین مراکز متالوژی غرب کشور در حال حاضر تنها پروژه جهش تولید شهرستان به شمار می رود و از نقش مؤثری در آموزش به همراه اشتغال برخوردار است.

سعید کتابی چهارشنبه 17 دی ماه در دیدار با رییس اداره فنی و حرفه ای اسدآباد، با بیان اینکه طرح تخصصی مرکز متالوژی اسدآباد به عنوان یکی از 33 طرح ملی استان بوده که برای آن 2.

5 میلیارد تومان تسهیلات در راستای ارتقاء و به روز رسانی تجهیزات موجود مرکز از طرف استانداری مصوب شده است، افزود: با پیگیری هایی که استانداری، فرمانداری، اداره کل فنی وحرفه ای استان و اداره فنی و حرفه ای شهرستان داشته اند، با تصویب این میزان تسهیلات نیاز است کارآفرین طرح فوق نسبت به جذب اعتبار مصوب شده اقدام کند.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی سه خط تولید طرح تاکنون سرمایه گذار طرح از هیچ تسهیلاتی استفاده نکرده است، تصریح کرد: راه اندازی مرکز متالوژی شهرستان دارای پنج خط بوده که تاکنون سه خط طرح با سرمایه گذاری 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز متالوژی تنها پروژه «جهش تولید» اسدآباد

مرکز متالوژی تنها پروژه «جهش تولید» اسدآباد