مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 10:252021-01-06سياسي

شلیک موشک الماس از پهپاد ابابیل/ اقتدار ایران در آسمان


در ادامه مرحله نهایی تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش، پهپادهای ابابیل نیروی زمینی ارتش مجهز به موشک های هوابه زمین و نقطه زن الماس را شلیک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی ارتش، در ادامه مرحله نهایی تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش، پهپادهای ابابیل نیروی زمینی ارتش مجهز به موشک های هوا به زمین و نقطه زن الماس با موفقیت اهداف سطحی خود را مورد اصابت قرار دادند.

موشک الماس که توسط متخصصان و دانشمندان جوان کشورمان طراحی و تولید شده قادر است اهداف زمینی را با دقت بسیار زیاد مورد اصابت قرار دهد.

دریادار سید محمود موسوی معاون عملیات ارتش با بیان اینکه افزایش قدرت و دقت آتش در سامانه های پهپادی از جمله اقداماتی است که همواره در دستور کار ارتش قرار داشته، عنوان کرد: طی سال های گذشته با تلاش متخصصان جوان و دانشمندانمان در ارتش و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تسلیحات هوشمند برای پهپادها طراحی و تولید شده که در تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش بخشی از این تسلیحات مورد تست و ارزیابی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: بخشی از تجهیزات و تسلیحات بومی نیز که اخیراً طراحی و تولید شده است نیز در این رزمایش مورد بهره برداری قرار گرفت که به دلیل طبقه بندی و ملاحظات محرمانگی فناوری های بکار گرفته شده در این تسلیحات، در وقت مقتضی ویژگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک موشک الماس از پهپاد ابابیل/ اقتدار ایران در آسمان

شلیک موشک الماس از پهپاد ابابیل/ اقتدار ایران در آسمان