مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 10:552021-01-06سياسي

نیازمند ایجاد زیربنا برای استقرار نظام مدیریت بهره وری هستیم


رییس سازمان ملی بهره وری ایران گفت: ایجاد زیربنای لازم برای استقرار نظام مدیریت بهره وری به صورت جدی در کشور مغفول مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه پهلوانی در نشست شورای راهبردی توسعه استان قزوین که صبح امروز در سالن سردار شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به اهمیت بهره وری سبز اظهار کرد: بهره وری سبز مهم ترین موضوعی است که به علت عدم پایداری منابع انرژی امروز دنیا به آن پردازند و حساسیت استاندار هم در این زمینه بسیار مهم است، بدیهی است که در موضوع انرژی و افزایش بهره وری جای کار زیادی داریم.

رییس سازمان ملی بهره وری ایران ادامه داد: در سال گذشته به این نتیجه رسیدیم که در اجرای ماده 5 برنامه ششم توسعه تأخیر داشته ایم و دستگاه های ملی هنوز نتوانسته اند در این خصوص اعلام برنامه کنند لذا دستگاه استانی نباید منتظر دستگاه های ملی شود.

وی افزود: اگر دستگاه های استانی، منتظر دستگاه های بالادست ملی بمانند با توجه به عدم بلوغی که در دستگاه کلان داریم به نتیجه مطلوب نمی رسیم.

البته بودجه سال 99 تحرکی در دستگاه ها و ادارات دولتی ایجاد کرده بود ولی حتماً این قدم کافی نیست.

پهلوانی ابراز کرد: در سال 98 با بررسی مزیت به این نتیجه رسیده ایم که حتماً باید خود استان ها در تدوین ملی برنامه بهره وری حضور جدی داشته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند ایجاد زیربنا برای استقرار نظام مدیریت بهره وری هستیم

نیازمند ایجاد زیربنا برای استقرار نظام مدیریت بهره وری هستیم