مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 11:002021-01-06ورزشي

مراسم پاسداشت شهید سلیمانی در گرگان برگزار می شود


به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مراسمی برای پاسداشت این شهید گرانقدر به همراه رونمایی از نماهنگ سردار دلها در گرگان برگزار می شود.

- ایسنا/گلستان سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مراسمی برای پاسداشت این شهید گرانقدر به همراه رونمایی از نماهنگ "سردار دلها" در گرگان برگزار می شود.

سیدعزیز موسوی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این برنامه توسط جهاد دانشگاهی گلستان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و مرکز افق آستان امامزاده عبدالله(ع) گرگان، با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این برنامه با حضور سردار رجبی، قائم مقام معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران، دکتر حق شناس استاندار گلستان و جمعی از سرداران و مدیران کل استان برگزار خواهد شد.

سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان با اشاره به اینکه این برنامه ساعت 12:30 دقیقه فردا پنجشنبه 18 دی ماه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این برنامه به صورت زنده از طریق سامانه مجازی رویتاب جهاد دانشگاهی پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم پاسداشت شهید سلیمانی در گرگان برگزار می شود

مراسم پاسداشت شهید سلیمانی در گرگان برگزار می شود