مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 11:052021-01-06فرهنگي

چرا از ساز و کارهای قانونی استفاده نمی شود؟!


«گروهی به این نتیجه رسیده اند که وزارت ارشاد دقت و صلاحیت لازم را برای صدور پروانه ساخت و نمایش در شبکه نمایش خانگی را ندارد، پس باید مسئولیت را از آنها برداشت.

- گروهی به این نتیجه رسیده اند که وزارت ارشاد دقت و صلاحیت لازم را برای صدور پروانه ساخت و نمایش در شبکه نمایش خانگی را ندارد، پس باید مسئولیت را از آنها برداشت.

اینجا مساله این است که چرا از سازوکارهای قانونی استفاده نمی شود تا در نهایت یک فیلمساز بداند با چه کسی طرف است و برای گرفتن مجوز باید سراغ چه کسی برود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی ادامه دار بودن جدال میان سازمان سینمایی وزارت ارشاد و سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی بر سر شبکه نمایش خانگی به تازگی نشستی با حضور منوچهر محمدی، مهدی یزدانی و سید جمال ساداتیان از فعالان و مدیران حوزه سینما برگزار شده که در آن به بررسی چالش های ایجاد شده برای صدور پروانه و نظارت بر شبکه نمایش خانگی پس از تصمیمات جدید اتخاذ شده و سردرگمی صاحبان آثار بین وزارت ارشاد و ساترا پرداخته شده است.

منوچهر محمدی - تهیه کننده سینما - که سابقه مدیریتی در وزارت ارشاد، خانه سینما را در کارنامه کاری خود دارد، در ابتدای این نشست که مشروح آن در آپارات پخش شده است، با تاکید بر اینکه چرا از سازوکارهای قانونی استفاده نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا از ساز و کارهای قانونی استفاده نمی شود؟!

چرا از ساز و کارهای قانونی استفاده نمی شود؟!