مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 11:202021-01-06اقتصادي

اخذ پروانه بهره برداری کارخانه کنستانتره اسدآباد در آینده نزدیک


فرماندار شهرستان اسدآباد از اخذ پروانه بهره برداری کارخانه کنستانتره شرکت صبانور شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اخذ پروانه بهره برداری این واحد صنعتی مزایای اقتصادی بالایی برای شهرستان به همراه خواهد داشت.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از اخذ پروانه بهره برداری کارخانه کنستانتره شرکت صبانور شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اخذ پروانه بهره برداری این واحد صنعتی مزایای اقتصادی بالایی برای شهرستان به همراه خواهد داشت.

سعید کتابی چهارشنبه 17 دی ماه در دیدار با رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسدآباد، با تأکید بر حمایت از سرمایه گذاران، هر چند محیط زیست در برابر مسائل زیست محیطی دارای وظایف و تکالیفی است، اظهار کرد: برخی از کارخانجات صنعتی اسدآباد دارای مشکل زیست محیطی بوده که باید برای رفع این مشکل واحدها برخورد چکشی نداشته باشیم.

وی بیان کرد: کارخانجات صنعتی در حال فعالیت شهرستان از جمله کارخانه گندله و کنستانتره شرکت صبانور، کارخانه کنستانتره کیهان صنعت و شایان صنعت از نقش مؤثری در اشتغال پایدار منطقه برخوردار هستند که باید برای مرتفع شدن مشکل زیست محیطی آنها با راهنمایی های ارشادی و راهکارهای مناسب نسبت به مرتفع شدن این موضوع اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ پروانه بهره برداری کارخانه کنستانتره اسدآباد در آینده نزدیک

اخذ پروانه بهره برداری کارخانه کنستانتره اسدآباد در آینده نزدیک