مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 11:452021-01-06سياسي

ماجراجویی های آمریکا اتفاق تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی را رقم زد/ انتقام می گیریم


سپاه در بیانیه ای با گرامیداشت سالروز شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، نوشت: ماجراجویی های تروریستی آمریکا این اتفاق تلخ را رقم زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت 18 دیماه سالروز شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، از صبر، نجابت و شکیبایی خانواده های معظم آنان قدردانی و تاکید کرد: ملت ما با درک و تحمل سختی های ناشی از دشمنی ها و توطئه های نظام سلطه و استکبار، مصمم تر از گذشته در پی کنار زدن دشمنان از مسیر پرافتخار و آینده درخشان فراروی بوده و انتقام سخت از آنان نیز دستور کار پاسداران انقلاب و مجاهدان مومن امت اسلامی خواهد بود.

در بخشی از این بیانیه آمده است: با گذشت یک سال از حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی که پس از ماجراجویی و جنایت تروریستی آمریکا و متعاقب آن ضربه موشکی به پایگاه تروریست ها در عین الاسد و شرایط جنگی منطقه رخ داد؛ همچنان فراق فرزندان عزیز ملت ایران غم و اندوهی عمیق را در دل های همگان گذاشته است.

در این بیانیه با تاکید بر اینکه پاسداران انقلاب اسلامی، طی چهار دهه اخیر همواره در میدان های مبارزه با ظالمین و مستکبرین در دفاع از امنیت و منافع ملی و صیانت از آرامش و سلامت مردم حضور شجاعانه و فداکارانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجراجویی های آمریکا اتفاق تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی را رقم زد/ انتقام می گیریم

ماجراجویی های آمریکا اتفاق تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی را رقم زد/ انتقام می گیریم