مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 11:502021-01-06اقتصادي

هدر رفت آب شهری در زنجان نسبت به سطح کشور پایین است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان با بیان اینکه هدر رفت آب شهری در استان زنجان نسبت به سطح کشور پایین است، گفت: باید هدر رفت آب به کمترین درصد برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا جزء قاسمی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل شرکت آب و فاضلاب استان، از پروژه های آبرسانی به چند روستا در شهرستان ا یجرود اشاره کرد و گفت: احداث مخزن ذخیره آب روستای گلا بر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی یکی از این پروژه ها است.

وی اظهار کرد: این مخزن با حجم ذخیره 500 متر مکعب آب و با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال اجرا شده و بیش از هزار نفر جمعیت را تحت پوشش قرار می دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب به اجرای مخزن ذخیره آب 200 متر مکعبی در روستای آرمتلو اشاره کرد و افزود: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 100 میلیون ریال هزینه می شود.

جزء قاسمی حفر و تجهیز چاه تامین آب شرب در روستای شهرک از توابع شهرستان ایجرود اشاره کرد و گفت: این چاه به عمق 25 متر و با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال احداث می شود.

وی با بیان اینکه 70 درصد آب آشامیدنی استان زنجان از منابع آب های زیر زمینی تامین می شود، گفت: بیش از 90 درصد آب استان در بخش کشاورزی مصرف می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه هدر رفت آب در مناطق شهری زنجان 23.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدر رفت آب شهری در زنجان نسبت به سطح کشور پایین است

هدر رفت آب شهری در زنجان نسبت به سطح کشور پایین است