مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 12:052021-01-06سياسي

مازندران قرنطینه شود/لزوم توقف صدور برگه های تردد


نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم با اشاره به آمار بالای مبتلایان کرونا در مازندران خواستار قرنطینه کامل دو هفته ای مازندران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز وضعیت قرمز به نارنجی تغییر وضعیت داده اند، ماندن مازندران در شرایط قرمز تأسف بار است.

کریمی فیروزجایی با انتقاداز سیاست های نا موفق ستاد مقابله با ضرورت اعمال مدیریت بر روند صدور برگه های تردد بین شهری در مازندران را خاطرنشان کرد وافزود: در صورت تداوم بی توجهی به مسئله ترددهای بین شهری سلامت مردم مازندران به خطر می افتد.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: مسئولان استان هرچه سریع تر باید روند صدور برگه ترددهای غیر ضروری در فرمانداری های مازندران را متوقف کنند وتدابیر اجرایی ستاد مقابله با کرونا در مازندران نیازمند بازنگری است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران افزود: فعالیت های مربوط به مقابله با ناقضان قانون اجرای محدودیت ها در مازندران رضایت بخش نیست.

این نماینده مجلس با اشاره به شرایط خاص مازندران از حیث پرشماری تردد بین شهری افزود: اجرای سیاست حداقلی و نامنطم در مراقبت از ترددهای بین شهری خودروها شرایط پیچیده ای را برای مازندران رقم خواهد زد.

نماینده مردم بابل مسئولیت عوامل اجرایی و بهداشتی را در مراقبت از سلامت عمومی خطیر و حائز اهمیت دانست وافزود: عدم مراقبت از کمربند ایمنی کرونا ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران قرنطینه شود/لزوم توقف صدور برگه های تردد

مازندران قرنطینه شود/لزوم توقف صدور برگه های تردد