مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 12:302021-01-06سياسي

البرز 550 شهید در عملیات کربلای 5 تقدیم انقلاب کرد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای عملیات کربلای 5 خبر داد و گفت: استان 550 شهید در عملیات کربلای 5 تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سلیمان رستمیان با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تسلیت ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای عملیات کربلای 5 در استان البرز خبر داد و اظهار کرد: استان البرز 550 شهید والامقام در عملیات کربلای 5 تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

در این میانه نقش جوانان غیور لشکر همیشه پیروز ده سیدالشهدا برای همیشه در طول تاریخ در ذهن و دل مردم ایران ماندگار و جاودانه خواهد ماند.

وی افزود: عملیات کربلای 5 یکی از افتخارات کشور ما در طول 8 سال دفاع مقدس است که با سلحشوری و ایثارگری های رزمندگان غیور ایران اسلامی به بار نشست.

19 دی ماه هرسال یادآور فریادهای یا زهرایی است که قلب دشمن را در خاک شلمچه لرزاند و هراس را برای دشمن اشغالگر به ارمغان آورد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: نسل امروز و آینده کشور باید با ایثارگری ها و مجاهدت های شهدا و ایثارگران آشنا شوند تا بتوانند از آرمان هایی که خون هزاران شهید برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز 550 شهید در عملیات کربلای 5 تقدیم انقلاب کرد

البرز 550 شهید در عملیات کربلای 5 تقدیم انقلاب کرد