مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 15:352021-01-06سياسي

غربالگری 65 میلیون ایرانی با اجرای طرح شهید سلیمانی


رییس سلامت و دفاع زیستی سازمان بسیج مستضعفین گفت: با کمک نیروهای بسیجی و سپاه و در قالب طرح شهید سلیمانی 65 میلیون ایرانی معادل 80 درصد جمعیت کشور از نظر کرونا غربالگری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسلم چشمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه رصد اجرای طرح شهید سلیمانی، درباره ابعاد مختلف طرح شهید سلیمانی با بیان اینکه به عنوان کمیته ارزیابی و پایش قرارگاه شهید سلیمانی به استان های مختلف را ارزیابی می کنیم، افزود: در حال حاضر چهار شهر استان مازندران در وضعیت قرمز هستند و امروز آمدیم از نزدیک مسئله را پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی طرح مشترک بین بسیج و وزارت بهداشت است، اظهار داشت: چهار کمیته شناسایی و پایش و بیماریابی فعال، کمیته مراقبتی شامل تیم های پزشکی، پرستاران و بهیاران، کمیته حمایتی و کمیته نظارتی فعالیت می کنند.

وی با عنوان اینکه تاکنون در کشور 65 میلیون نفر در کشور شناسایی و غربالگری شدند، گفت: این میزان 80 درصد جمعیت کشور را شامل می شود که با مشارکت 240 هزار بسیجی این طرح اجرا شده است.

چشمی ادامه داد: طرح شهید سلیمانی، مفیدترین طرحی است که در شناسایی بیماران تأثیر بسزایی دارد و با اجرایی چنین طرح و محدودیت های تردد سبب شده 70 درصد در مرگ و میر و 60 درصد در بستری بیماران کرونایی کاهش را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری 65 میلیون ایرانی با اجرای طرح شهید سلیمانی

غربالگری 65 میلیون ایرانی با اجرای طرح شهید سلیمانی