مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 16:252021-01-06اجتماعي

تعطیلی 35 واحد آلاینده غرب استان سمنان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: 35 واحد شیمیایی و آلاینده در غرب استان سمنان برای جلوگیری از تشدید آلودگی هوا به طور موقت تعطیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری عصر امروز در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا در استان سمنان که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: 35 واحد شیمیایی و آلاینده در غرب استان سمنان برای جلوگیری از تشدید آلودگی هوا به طور موقت تعطیل شد.

وی با اشاره به اینکه نوع آلودگی هوا در استان سمنان با استان های دیگر فرق دارد، افزود: در کلان شهرها بیشتر آلودگی از طریق خودروها ایجاد می شود و در استان سمنان کمترین آلودگی را در ارتباط با خودروها داریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه آلودگی هوا در استان متأثر از تهران است و بیشترین آلودگی را در شهرستان گرمسار داریم، گفت: به دلیل آلودگی هوای تهران و وجود صنایعی که در شهرستان گرمسار وجود دارد، متأسفانه گاهی شاهد آلودگی هوا در استان هستیم.

فخری عنوان کرد: 35 کارخانه شیمیایی در استان وجود دارد که در شهرستان گرمسار مستقر هستند که این واحدها آلودگی را تشدید می کند.

وی خاطرنشان کرد: دوشنبه هفته گذشته این احتمال را می دادیم که امکان دارد متأثر از کارکرد این کارخانه ها و آلودگی شهر تهران وضعیت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 35 واحد آلاینده غرب استان سمنان

تعطیلی 35 واحد آلاینده غرب استان سمنان