مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 17:202021-01-06دانش

آغاز پذیرش بدون کنکور دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل


مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1399-1400 در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

- ایسنا/اردبیل مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1399-1400 در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل 17 دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مرکز با نیازسنجی در جهت اشتغال زایی دانشجویان در هفت کد رشته در مقطع کاردانی و پنج کد رشته در مقطع کارشناسی از علاقه مندان به تحصیل ثبت نام می کند.

امید علاف اکبری یادآور شد: داوطلبان در مقطع کاردانی از 16 الی 22 دیماه جاری می توانند نسبت به ثبت نام در رشته های فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه های گسترده، نرم افزار و برنامه سازی کامپیوتری، باغبانی و گیاهان دارویی، تکنولوژی آموزشی، تربیت مربی پیش دبستانی، مددکاری اجتماعی گرایش مراکز اورژانس اجتماعی و مددکار خانواده اقدام کنند.

وی تصریح کرد: ثبت نام دانشجو در مقطع کارشناسی نیز از 17 لغایت 23 دیماه جاری در رشته های تربیت مربی پیش دبستانی، مدیریت کسب و کار اینترنتی، مهندسی مددکاری اجتماعی گرایش مراکز اورژانس اجتماعی و مهندسی فناوری باغبانی و گیاهان دارویی و معطر، در این مرکز انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پذیرش بدون کنکور دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل

آغاز پذیرش بدون کنکور دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل