مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 18:002021-01-06سياسي

پنج هکتار از رودخانه فصلی گچساران رفع تصرف شد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: پس از قلع و قمع در روستای چهاربیشه گچساران، این بار نوبت به آزادسازی پنج هکتار از رودخانه فصلی تلخاب شیرین در شهرستان گچساران رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران ، حجت الاسلام محمد صدار ادیبان  با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور آزادسازی حریم رودخانه تلخاب شیرین، عوامل اجرایی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور دادستان و معاون دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، نسبت به آثار آزادسازی حریم رودخانه اقدام نمودند.

وی ادامه داد: پس از قلع و قمع در روستای چهاربیشه گچساران، این بار نوبت به رودخانه فصلی تلخاب شیرین در شهرستان گچساران رسید و پنج هکتار از  رودخانه فصلی تلخاب شیرین در شهرستان گچساران آزادسازی شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: امروز عوامل اجرایی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرماندهی پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر(ع) اقدام به آزادسازی بیش از 5 هکتار از بستر این رودخانه کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در ادامه بیان داشت: عده ای از افراد سودجو اقدام به تصرف 58 هزار متر مربع از رودخانه فصلی روستای در تلخاب شیرین کرده بودند، که رفع تصرف گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج هکتار از رودخانه فصلی گچساران رفع تصرف شد

پنج هکتار از رودخانه فصلی گچساران رفع تصرف شد