مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 18:552021-01-06سياسي

انقلاب اسلامی؛ مرحله جدیدی از حیات اجتماعی و سیاسی ملت ایران


استاندار گیلان، با اشاره به گذشته 42 سال از شکل گیری مرحله جدیدی از تاریخ و حیات اجتماعی و سیاسی ملت ایران، تصریح کرد: باید از فرصت دهه فجر برای تبییت اصالت انقلاب بهره ببریم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با اشاره به گذشته 42 سال از شکل گیری مرحله جدیدی از تاریخ و حیات اجتماعی و سیاسی ملت ایران، تصریح کرد: باید از فرصت دهه فجر برای تبییت اصالت انقلاب بهره ببریم.

ارسلان زارع در ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام حزن انگیز فاطمیه(س)، اظهار کرد: زندگی سراسر درس، معرفت و اخلاق این بانوی بزرگ اسلام نه تنها الگوی زنان مسلمان است، بلکه بشر در همه دوره های حیات به این الگوی راستین نیاز دارد.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز قیام تاریخی مردم قم در سال 56، افزود: این قیام مردمی سرآغاز بیداری ملت ایران برای شکل گیری حرکت بزرگ انقلاب و خیزش عظیم ملی علیه رژیم ستمشاهی و طاغوتی پهلوی بود.

استاندار گیلان، همچنین یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی به ویژه 63 شهید گرانقدر استان گیلان را گرامی داشت و گفت: امام خمینی(ره) رهبری با اندیشه های بزرگ بود که توانست انقلابی تمدن ساز را هدایت کند و به پیروزی برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی؛ مرحله جدیدی از حیات اجتماعی و سیاسی ملت ایران

انقلاب اسلامی؛ مرحله جدیدی از حیات اجتماعی و سیاسی ملت ایران