مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 06:452021-01-07اقتصادي

ضرورت افزایش تسهیلات اشتغال به خراسان رضوی


با توجه به آسیب کرونا به بخش گردشگری خراسان رضوی به عنوان یک استان زیارتی، می طلبد که سهمیه بیشتری از تسهیلات اشتغال به استان اختصاص یابد.

- مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به آسیب کرونا به بخش گردشگری خراسان رضوی به عنوان یک استان زیارتی، می طلبد که سهمیه بیشتری از تسهیلات اشتغال به استان اختصاص یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدصادق معتمدیان در دیدار حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در محل دفتر استاندار برگزار شد، گفت: در خراسان رضوی با توجه به جمعیت بالا و واحدهای تولیدی زیاد، برنامه هایی برای اشتغال زایی از جمله ایجاد و فعال کردن پروژه های عمرانی و حوزه مسکن و به کارگیری نیروها در نظر گرفته شده است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به واحدهای راکد و نیمه راکد صنعتی استان گفت: در قالب کلینیک صنعت، 1500 واحد صنعتی و تولیدی استان عارضه یابی شده اند که تاکنون تعداد بسیار زیادی واحد بررسی و مشکلات آن حل شده و تعدادی واحد هم فعالیت خود را از سر گرفته اند که این رویکرد را با جدیت ادامه خواهیم داد.

وی در مورد واحدهای به تملک درآمده بانک ها بیان کرد: در خراسان رضوی بخش عمده ای از این واحدها واگذار و دوباره فعال شده اند و مدیریت استان در تلاش است که تعداد واحد باقی مانده هم فعالیت خود را مجدداً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش تسهیلات اشتغال به خراسان رضوی

ضرورت افزایش تسهیلات اشتغال به خراسان رضوی