مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 08:152021-01-07اقتصادي

رتبه نخست استان مرکزی در پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی


استان مرکزی در سال 99 رتبه نخست را در پیشرفت پروژه های ستاد اقتصاد مقاومتی کسب کرده است.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی در سال 99 رتبه نخست را در پیشرفت پروژه های ستاد اقتصاد مقاومتی کسب کرده است.

سیدعلی آقازاده روز پنجشنبه 18 دی در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی اظهار کرد: شهرک خصوصی قطب صنعتی اراک دارای سابقه بالا و یک شهرک خوب و موفق است و در حال حاضر مشکل عمده این شهرک انتقال اسناد است که معاونت اقتصادی در این خصوص موظف است مسائل و مشکلات شهرک صنعتی قطب اراک را پیگیری کند.

وی افزود: با توجه به تلاش صورت گرفته از سوی دستگاه و سرمایه گذاران، حدود 20 واحد تولیدی که در حال حاضر 88 درصد پیشرفت فیزیکی دارند در حال تولد است تا به چرخه تولید ملی و ایجاد شغل و فضاهای اقتصادی مناسب اضافه شود که مسائل این واحدها بررسی شد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: این تلاش ها سبب شده استان مرکزی در سال 99 رتبه نخست را در پیشرفت پروژه های ستاد اقتصاد مقاومتی کسب کند.

آقازاده بیان کرد: با شروع این پروژه ها در مجموع، نزدیک به 400 میلیون دلار ارزبری انجام گرفته و به صورت تجهیزات و دستگاه در این مراکز بکارگیری شده است، همچنین بیش از 4700 میلیارد تومان نیز اعتبار ریالی صرف این پروژه ها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست استان مرکزی در پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی

رتبه نخست استان مرکزی در پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی