مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 08:352021-01-07سياسي

پارک اقتصاد دیجیتال سمنان افتتاح می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان از افتتاح پارک اقتصاد دیجیتال سمنان در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: مهارت آموزی از برنامه های اولویت دار استان برای ایجاد توسعه پایدار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه منصوری پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با حضور رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه دو مورد از 31 برنامه اولویت داری که از سوی وزیر کشور به استانداران اعلام شده مرتبط با حوزه مهارت آموزی است، اظهار داشت: اجرای طرح های مهارت آموزی در اولویت برنامه های توسعه ای استان سمنان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه پارک اقتصاد دیجیتال سمنان در ایام الله دهه فجر افتتاح می شود، افزود: پروژه پارک اقتصاد دیجیتال در حوزه معاونت توسعه منابع استانداری سمنان پیگیری می شود و با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای و وزارت ارتباطات راه اندازی و در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با تأکید بر اینکه این پارک بستر و خواستگاهی برای توسعه اقتصاد دیجیتال در استان است، خاطرنشان کرد: آموزش هایی که در حوزه مهارت در استان به آن نیاز داریم به این جهت سوق داده می شود و باید با سرعت بیشتری در حوزه اقتصاد دیجیتال و فناوری اطلاعات گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک اقتصاد دیجیتال سمنان افتتاح می شود

پارک اقتصاد دیجیتال سمنان افتتاح می شود