مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 09:052021-01-07اقتصادي

اختصاص سهمیه بیشتر از تسهیلات اشتغال به خراسان رضوی


کرونا به بخش های مختلف اقتصاد استان از جمله گردشگری آسیب وارد کرده است و علاوه بر کمک بیشتر بانک ها به این حوزه، نیاز است وزارتخانه تعاون، - ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: کرونا به بخش های مختلف اقتصاد استان از جمله گردشگری آسیب وارد کرده است و علاوه بر کمک بیشتر بانک ها به این حوزه، نیاز است وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم سهیه بیشتری از تسهیلات اشتغال را به استان اختصاص دهد.

محمد صادق معتمدیان در دیدار با حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آسیب کرونا به بخش گردشگری خراسان رضوی به عنوان یک استان زیارتی، می طلبد که سهمیه بیشتری از تسهیلات اشتغال به استان اختصاص یابد.

وی افزود: در خراسان رضوی با توجه به جمعیت بالا و واحدهای تولیدی زیاد، برنامه هایی برای اشتغال زایی از جمله ایجاد و فعال کردن پروژه های عمرانی و حوزه مسکن و به کارگیری نیروها در نظر گرفته شده است.

معتمدیان با اشاره به واحدهای راکد و نیمه راکد صنعتی استان خاطر نشان کرد: در قالب کلینیک صنعت، 1500 واحد صنعتی و تولیدی استان عارضه یابی شده اند که تاکنون تعداد بسیار زیادی واحد بررسی و مشکلات آن حل شده و تعدادی واحد هم فعالیت خود را از سر گرفته اند که این رویکرد را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص سهمیه بیشتر از تسهیلات اشتغال به خراسان رضوی

اختصاص سهمیه بیشتر از تسهیلات اشتغال به خراسان رضوی