مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 09:252021-01-07سياسي

شهدا در ولایتمداری اسوه هستند


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه شهیدان درس ولایتمداری داده اند، گفت: شهدای والامقام در دفاع از ولایت و ولایتمداری اسوه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای 18 دی در ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان از جمله دو شهید روز 18 دی سال 57 اظهار داشت: شهیدان را فقط شهیدان می شناسند و ما نمی توانیم مقام والای آنان را درک کنیم.

وی با اشاره به مقام والای شهید و شهادت یادآور شد: شهیدان ما جانان را شناختند و به عنوان نمونه سردار سلیمانی بارها بر تداوم حفظ ارزش ها و دفاع از ولایت فقیه تاکید کرده است.

وی ولایتمداری را پیام اصلی شهیدان عنوان کرد و گفت: پیام اصلی شهیدان از جمله شهیدان 18 دی ولایتمداری بوده است و مردم با حضور با بصیرت، حماسه 9 دی را ایجاد کرده اند.

آیت الله لایینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران 40 سال برابر توطئه ها و هجمه ها مقاومت کرده است، افزود: حماسه شهادت و ایثار همواره وجود دارد و امروز ایران اسلامی اسوه و الگوی مردم جهان شده است.

امام جمعه ساری با تسلیت رحلت آیت الله مصباح یزدی نیز گفت: این عالم ربانی درولایتمداری و دفاع از ولایت اسوه و الگو بوده است و شهیدان نیز درس ولایت و ولایتمداری دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا در ولایتمداری اسوه هستند

شهدا در ولایتمداری اسوه هستند