مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 10:052021-01-07سياسي

مردم اطمینان داشته باشند آب شرب قرچک سالم است


فرماندار قرچک با اشاره به اینکه پیگیری برای افزایش سهمیه آب شهرستان از سد ماملو ادامه دارد گفت: مردم اطمینان داشته باشند آب شرب قرچک سالم است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن خطیبی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران از پیگیری های لازم برای افزایش سهمیه آب از سد ماملو خبر داد و اظهار داشت: رایزنی هایی از سوی فرمانداری و نماینده مردم در مجلس در حال انجام است تا همه مناطق از جمله لکه صنعتی صالح آباد، روستاهای پایین دست بخصوص محلات انتهایی روستاها با مشکل کمبود آب شرب مواجه نشوند.

خطیبی افزود: رصد وضعیت سلامت آب و نظارت بر کلرزنی ها باید به صورت مستمر از سوی اداره آبفا و شبکه بهداشت و درمان انجام شود و مردم اطمینان داشته باشند آب شرب قرچک سالم است و تلاش می شود استانداردها به حد لازم برسد.

فرماندار قرچک بیان داشت: با هرگونه سهل انگاری در رهاسازی آب های سطحی که محیط و معابر را آلوده کند باید برخورد شود؛ چرا که ماده 688 قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که از مصادیق تهدید علیه بهداشت عمومی باشد، جرم شناخته و مجازات را نیز تعیین کرده است.

وی گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته خوشبختانه تا کنون در شهرستان موردی از بیماری آنفلوآنزای پرندگان مشاهده نشده و مراحل واکسیناسیون 10 واحد فعال پرورش طیور .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اطمینان داشته باشند آب شرب قرچک سالم است

مردم اطمینان داشته باشند آب شرب قرچک سالم است