مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 10:152021-01-07سياسي

ایجاد مجتمع تخصصی رسیدگی به پرونده های مرتبط با اطفال و نوجوانان در آذربایجان شرقی


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی، گفت: برای موفقیت در رسیدگی به مسائل اطفال و نوجوانان باید فضایی به دوراز فضای دادگاهی برای رسیدگی به جرائم مرتبط با اطفال و همچنین پرونده هایی که اطفال از آن تأثیر می گیرند حاضر کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل الهی در نشست کارگاهی نظام عدالت برای اطفال و نوجوانان که با حضور معاونت حقوقی امور مجلس قوه قضاییه و نمایندگان سازمان یونیسف در تبریز برگزار شد با اشاره به شهرت تبریز به شهر اولین ها اظهار داشت: در کنار دیگر مسائل تبریز به شهر بدون گدا نیز شهرت یافته و دلیل اصلی این نام گذاری وجود همفکری و هم افزایی بوده که با محوریت دادگستری به وجود آمده است.

وی بابیان اینکه تکدی گری سرمنشأ بسیاری از آسیب های اجتماعی بوده افزود: قربانیان اصلی تکدی گری حرفه ای در کل دنیا اطفال و کودکان هستند و افراد سودجو برای به دستیابی به منافع مادی با تشکیل مراکز و باندهای مختلف اطفال و نوجوانان را اجبار به تکدی گری می کنند.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با همکاری دادگستری استان، شهرداری تبریز و اداره کل بهزیستی استان، نیروی انتظامی و سازمان های مردم نهاد گروه هایی تشکیل شده که اقدام به شناسایی و جمع آوری متکدیان از معابر می کنند، البته با توجه به اینکه برخی متکدیان نیازمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مجتمع تخصصی رسیدگی به پرونده های مرتبط با اطفال و نوجوانان در آذربایجان شرقی

ایجاد مجتمع تخصصی رسیدگی به پرونده های مرتبط با اطفال و نوجوانان در آذربایجان شرقی