مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 10:402021-01-07سياسي

قزوین رتبه پنجم انتصابات مدیران زن را دارد


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: استان قزوین در حوزه زنان و خانواده به خوبی عمل کردند و در بخش انتصاب مدیران زن رتبه پنجم کشوری را دارد، - ایسنا/قزوین معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: استان قزوین در حوزه زنان و خانواده به خوبی عمل کردند و در بخش انتصاب مدیران زن رتبه پنجم کشوری را دارد، اگرچه سرمایه های انسانی استان قزوین بیشتر از این است و می تواند به رتبه های بالاتر ارتقا پیدا کند.

معصومه ابتکار در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین که امروز 18 دی در استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) دارای فضائل و کمالاتی است که کمتر به آن پرداخته شده درحالی که می توان در بخش های مختلف از ایشان الگوبرداری کنیم.

سردار سلیمانی نیز یکی از شخصیت های بزرگی بود که در حوزه وحدت تلاش زیادی انجام داد، این سردار بزرگ در حوزه رفتار با جوانان به خوبی عمل می کرد که می تواند الگوی خوبی برای همه ما باشد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با اشاره به سالگرد اصابت موشک به هواپیمای اوکراینی گفت: حادثه دردناکی بود که باید با خانواده آن ها همدردی کنیم و به نحو مقتضی به خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی پاسخگو باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین رتبه پنجم انتصابات مدیران زن را دارد

قزوین رتبه پنجم انتصابات مدیران زن را دارد