مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 10:402021-01-07اقتصادي

ضرورت بررسی کاهش موالید در گیلان/ صدور کارت منزلت سالمندی


استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت بررسی کاهش موالید در شورای سالمندی استان، گفت: صدور کارت ارائه خدمات اجتماعی منزلت سالمندی به صورت پایلوت در گیلان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گیلان با بیان اینکه به دنبال افزایش کیفیت زندگی و ارتقای سلامت سالمندان هستیم، گفت: سالمندان می توانند با تجارب خود زمینه افزایش شاخص های اجتماعی را فراهم سازند.

استاندار گیلان خواستار اجرایی شدن برنامه های مصوب سطح ملی بر اساس سند ملی سالمندان و طرح های متناسب با وضعیت بومی شده این استان شد و افزود: تدوین برنامه های آموزشی برای ورود به سالمندی و اطلاع رسانی از جراید رسمی و مکتوب ضروری است.

وی با تاکید بر ضرورت بررسی کاهش موالید در گیلان را باید در شورای سالمندی گیلان، اضافه کرد: بیش از 500 مرکز جامع و پایگاه سلامت و سازمان های مردم نهاد در گیلان وجود دارد که باید از ظرفیت هایشان بهره برد.

زارع با بیان اینکه موضوع کاهش نرخ رشد بر مبنای مسائلی همچون مهاجرت و اقلیم جغرافیایی باید با نگاه علمی مورد ارزیابی و پژوهش قرار بگیرد، افزود: دانشگاه گیلان بخشی از اعتبارات پژوهشی خود را به این موضوع اختصاص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بررسی کاهش موالید در گیلان/ صدور کارت منزلت سالمندی

ضرورت بررسی کاهش موالید در گیلان/ صدور کارت منزلت سالمندی