مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 10:452021-01-07سياسي

غربالگری کرونایی 80 درصد از جمعیت کشور در طرح شهید سلیمانی


رییس سلامت و دفاع زیستی سازمان بسیج مستضعفین و مسؤول رصد و پایش طرح شهید سلیمانی کشور گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی با مشارکت 240 هزار بسیجی در مجموع 65 میلیون نفر از مردم غربالگری شدند.

-  دکتر چشمی رییس سلامت و دفاع زیستی سازمان بسیج مستضعفین و مسوول رصد و پایش طرح شهید سلیمانی کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به ابعاد مختلف طرح شهید سلیمانی و علت سفرش به مازندران، اظهار کرد: ما به عنوان کمیته ارزیابی و پایش قرارگاه شهید سلیمانی به استان های مختلف سفر می کنیم.

وی گفت: استان مازندران به این دلیل اولویت سفر بود که در حال حاضر به طور مشخص چهار شهر این استان در وضعیت قرمز است و وضعیت کلی استان نیز قرمز ارزیابی می شود.

چشمی تصریح کرد: در این راستا، از نزدیک هم با سپاه، بسیج و دانشگاه هماهنگ و همفکری می کنیم تا ببینیم مشکل از کجا هست و چه راهکاری برای این معضل می توانیم پیدا کنیم، سرانجام طرح شهید سلیمانی مشترک بین سازمان بسیج و وزارت بهداشت تبیین و اجرایی شد.

رییس سلامت و دفاع زیستی سازمان بسیج مستضعفین و مسوول رصد و پایش طرح شهید سلیمانی کشور اعلام کرد: طرح شهید سلیمانی دارای چهار کمیته شامل کمیته شناسایی و پایش درب منازل با عنوان بیماریابی فعال، کمیته مراقبتی برای افراد شناسایی شده با مراجعه تیم درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری کرونایی 80 درصد از جمعیت کشور در طرح شهید سلیمانی

غربالگری کرونایی 80 درصد از جمعیت کشور در طرح شهید سلیمانی