مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 11:052021-01-07فرهنگي

تمدید جشنواره ملی شعر و داستان «دوست من کتاب» همدان/ شرکت 42 هزار نفر تاکنون


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با اشاره به شرکت 42 هزار نفر در نخستین جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان استان گفت: مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی شعر و داستان «دوست من کتاب» تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

- تمدید جشنواره ملی شعر و داستان دوست من کتاب همدان/ شرکت 42 هزار نفر تاکنون ایسنا/همدان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با اشاره به شرکت 42 هزار نفر در نخستین جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان استان گفت: مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی شعر و داستان دوست من کتاب تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

عاطفه زارعی پنجشنبه 18 دی ماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه نخستین جشنواره شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب به صورت ملی برگزار می شود، اظهار کرد: در هفته کتاب از پوستر جشنواره رونمایی و فراخوان آن از ابتدای آذرماه منتشر شد.

با توجه به حجم آثار رسیده و درخواست علاقمندان زمان جشنواره تا پایان بهمن ماه تمدید شد و نتایج آن هم در اسفندماه اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره توسط دبیر محفل ادبی هگمتانه اداره کل برگزار می شود، تصریح کرد: محفل ادبی هگمتانه اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان از اوایل سال جاری تشکیل شده و تا کنون برنامه های مختلفی ویژه کودکان و نوجوانان و مناسبت های مختلف از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید جشنواره ملی شعر و داستان «دوست من کتاب» همدان/ شرکت 42 هزار نفر تاکنون

تمدید جشنواره ملی شعر و داستان «دوست من کتاب» همدان/ شرکت 42 هزار نفر تاکنون