مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 15:302021-01-07سياسي

ایران ابهت آمریکا را با هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد درهم شکست


ایران اعتبار ابرقدرتی همچون آمریکا را با هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد زیر سوال برد و تبعات هرگونه اقدام علیه مواضع و منافع جمهوری اسلامی ایران را به این کشور یادآور شد و معادلات منطقه ای و حتی جهانی را به نفع خود و به ضرر ایالات متحده آمریکا تغییر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه پلدشت گفت: ایران اعتبار ابرقدرتی همچون آمریکا را با هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد زیر سوال برد و تبعات هرگونه اقدام علیه مواضع و منافع جمهوری اسلامی ایران را به این کشور یادآور شد و معادلات منطقه ای و حتی جهانی را به نفع خود و به ضرر ایالات متحده آمریکا تغییر داد.

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه حمله به عین الاسد ناامنی منطقه را برای آمریکایی ها نشان داد، گفت: حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به پایگاه نظامی عین الاسد، یکی از مهمترین رویدادهای بعد از جنگ جهانی دوم محسوب می شود و کمتر واقعه ای را در این بازه زمانی می توان یافت که اهمیت این چنینی داشته باشد.

وی تصریح کرد: حمله مستقیم ایران، آن هم به یکی از بزرگترین پایگاه های آمریکایی در منطقه تمام معادلات را برهم زده و معادلات جهان را وارد مرحله جدیدی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران ابهت آمریکا را با هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد درهم شکست

ایران ابهت آمریکا را با هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد درهم شکست