مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 17:102021-01-07سياسي

امروز در گلوگاهی تاریخی هستیم که باید از آن عبور کرد


امروز در شرایط سختی هستیم، گلوگاهی تاریخی که بایستی از آن عبور کرد، ضمن اینکه فرصت سعی و خطا و نداریم، چرا که شرایط پیچیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، رستم قاسمی که امروز به منظور حضور در مراسم گرامیداشت سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم در خرم آباد حضور یافته بود، در بدو ورود به فرودگاه این شهرستان در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت سالگرد شهادت سید شهیدان مقاومت سردار سلیمانی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی درخت تنومندی است که بیش از 40 سال از عمر آن می گذرد و طی این سال ها فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: از روز نخست پیروزی انقلاب، دشمنان به دنبال شکل گیری انقلاب نبودند و بعد از پیروزی نیز به دنبال آبیاری این درخت تنومند نبودند، بلکه سعی در خشکاندن ریشه تفکر و انقلاب بوده و هستند.

وزیر نفت در دولت دهم با بیان اینکه انقلاب اسلامی طی این سال ها با تدبیر رهبر معظم انقلاب همچنان پرقدرت به راه خود ادامه می دهد، افزود: امروز در شرایط سختی نیز هستیم، گلوگاهی تاریخی که بایستی از آن عبور کرد، ضمن اینکه فرصت سعی و خطا و نداریم، چرا که شرایط پیچیده است.

قاسمی بیان داشت: جنگ های غیرنظامی شرایط متفاوت تری نسبت به جنگ های نظامی دارد، آن هم در شرایطی که فشارهای اقتصادی و ناکارآمدی های داخلی ممک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز در گلوگاهی تاریخی هستیم که باید از آن عبور کرد

امروز در گلوگاهی تاریخی هستیم که باید از آن عبور کرد