مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 17:452021-01-07سياسي

شهید سلیمانی بسیج مستضعین جهان را به وجود آورد


شهید سلیمانی ارتشی برای مقابله با این غده های سرطانی ایجاد کرد که همان آرزوی امام خمینی بود و بسیج مستضعین جهان در برابر ارتش جهنمی که با حمایت شرق و غرب تشکیل شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان آیت الله شیخ علی خاتمی در جلسه نخبگان حوزه های علمیه استان با اشاره به شرایط کرونایی و شیوع ویروس منحوس کرونا و با اشاره به اینکه کار حوزه علمیه و پرورش طلاب اظهار کرد: امروز اساتید با جان و دل تلاش می کنند تا طلاب ارزشی پرورش داده و وارد جامعه کنند و در این راستا امروز اساتید کار بسیار دشوارتری نسبت به گذشته دارند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه شهید بهشتی نخستین مدیر مدرسه حقانی بود و در این مدرسه اساتید بزرگواری مانند آیت الله مشکینی، مفتح، مصباح، جنتی، مقتدایی و .

پرورش یافتند، گفت: اکثر پرورش یافتگان مدرسه حقانی علمای بزرگی شدند و در ابتدای انقلاب در خاکریز نخست طلاب تربیت شده آن مدرسه حضور داشتند و برخی هنوز هم منشاء خدمات بزرگی هستند.

وی با اشاره به منشور روحانیت و اینکه همه روحانیون باید این منشور اخلاقی را در نظر بگیرند، تصریح کرد: امام بهترین و بزرگترین پایگاه معرفی اسلام و اسلام شناسی را برای مردم و دین دار شدن مردم را حوزه های علمیه معرفی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی بسیج مستضعین جهان را به وجود آورد

شهید سلیمانی بسیج مستضعین جهان را به وجود آورد