مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 06:402021-01-08سياسي

ابتکار: 24 درصد مدیران دولت زن هستند


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: امروز با سیاست گذاری های صورت گرفته حدود 24 درصد از مدیران دولت در رده های عالی و میانی از زنان توانمند و شایسته هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، معصومه ابتکار در آخرین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین که ظهر امروز با حضور تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: امروز با سیاست گذاری های صورت گرفته حدود 24 درصد از مدیران دولت در رده های عالی و میانی از زنان توانمند و شایسته هستند.

وی با بیان اینکه در انتصاب مدیران زن اصل بر شایسته سالاری است، اضافه کرد: بنابراین ما هیچ مسئولیتی را به لحاظ فقط زن بودن به کسی واگذار نمی کنیم و او نتواند از عهده کار برآید.

ضمن اینکه سیاست دولت تدبیر و امید این بود که سقف های شیشه ای مدیریت زنان را باز کند و زنان بتوانند بر اساس شایستگی و نه بر اساس زن بودنشان در پست های مدیریتی به کار گرفته شوند.

ابتکار از افزایش سهم مدیریت زنان در دولت از 24 به 30 درصد تا پایان دولت دوازدهم خبر داد و گفت: بر اساس مطالبات مقام معظم رهبری و این جمله بی بدیل امام که فرمودند زنان باید در مقدرات اساسی کشور دخالت کنند نگاه دولت هم توسعه فعالیت زنان در عرصه های اجرایی و مدیریتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: 24 درصد مدیران دولت زن هستند

ابتکار: 24 درصد مدیران دولت زن هستند