مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 10:052021-01-08بين الملل

امارات نیز تمام مرزهای خود را به روی قطر باز می کند


پس از توافق عربستان سعودی و قطر بر سر بازگشایی مرزها، خبرگزاری رسمی امارات نیز اعلام کرد که تمام گذرگاه های این کشور به روی قطر باز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امارات، امروز (جمعه)، اعلام کرد که تمام مرزهای خود را به روی قطر بازگشایی خواهد کرد.

 خبرگزاری رسمی امارات (وام ) نوشت، این کشور از فردا تمام گذرگاه های زمینی، دریایی و هوایی خود را به روی قطر بازگشایی خواهد کرد.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی قطر، وزارت خارجه این کشور اعلام کرده است که ابوظبی با همکاری دوحه تلاش خواهد کرد تمام مسائل مورد اختلاف را از طریق گفت و گوهای دو جانبه حل و فصل کند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که احمد ناصر المحمد الصباح وزیر خارجه کویت نیز شامگاه روز دوشنبه هفته جاری خبر داد که عربستان سعودی و قطر بر سر بازگشایی مرزها به روی یکدیگر توافق کرده اند.

 چهار کشور عربستان سعودی، امارات، بحرین و مصر از پنجم ژوئن سال 2017 روابط دیپلماتیک خود با قطر را قطع کردند و ضمن محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور،  سیزده شرط از جمله کاهش روابط با تهران، تعطیلی شبکه الجزیره و قطع حمایت از اخوان المسلمین و حماس را برای از سرگیری این روابط تعیین کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات نیز تمام مرزهای خود را به روی قطر باز می کند

امارات نیز تمام مرزهای خود را به روی قطر باز می کند