مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 13:152021-01-08سياسي

پیش لرزه های زیست بدون آمریکا اتفاق افتاده است


حوادث اخیر آمریکا نشان داد که گسل های اجتماعی و سیاسی به حرکت درآمده و پیش لرزه های چشیدن طعم زیست بدون آمریکا اتفاق افتاده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه سردرود گفت: حوادث اخیر آمریکا نشان داد که گسل های اجتماعی و سیاسی به حرکت درآمده و پیش لرزه های چشیدن طعم زیست بدون آمریکا اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سردرود، تقوا را سرچشمه همه خوبی ها و فضائل انسانی و سجایای اخلاقی دانست و تقوا راه حل شکسته شدن بن بست های روحی، اجتماعی و حتی اقتصادی معرفی کرد.

وی با بر شمردن فوائد بلاها و سختی ها گفت: سختی ها موجب خارج شدن انسان از تکبر و همچنین بیداری از خواب غفلت می شود؛ سختی ها زمینه ساز سعادت و کمال انسان بوده که در قبال تبلیغات سهمگین دشمن باید صبر کرد و از ایمان و باورهای خویش مراقبت بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خطبه دوم، با تقدیر از مصوبه غنی سازی 20 درصد اورانیوم، تاکید کرد: این اقدام یک اقدام کاملا منطقی برای مقابله با بدعهدی طرف های برجام بود که باید پیش از این صورت می گرفت تا اروپایی ها دچار توهم انفعال نشده و مطالبات زیاده خواهانه نداشته باشند.

امام جمعه سردرود با تاکید بر اینکه اروپایی ها در چهار سال گذشته هیچ اقدام قابل توجهی در خصوص برداشتن تحریم ها انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش لرزه های زیست بدون آمریکا اتفاق افتاده است

پیش لرزه های زیست بدون آمریکا اتفاق افتاده است