مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 13:252021-01-08اقتصادي

آغاز مرحله سوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در قزوین


سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان قزوین گفت: مرحله سوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به مدت یک هفته در استان قزوین آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مجید فرجی پور، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان قزوین اظهار داشت: مرحله سوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به مدت یک هفته در استان قزوین آغاز شده است.

وی افزود: سهمیه استان در این مرحله 1500نفر و مختص شهرهای قزوین، الوند، بیدستان ،شریفیه و محمدیه است، با توجه به امکان جدیدی که در این مرحله ایجاد شده، متقاضیانی که در مرحله قبل به اشتباه شهر را وارد کرده و به همین علت رد درخواست شده بودند می توانند به سامانه مراجعه و نسبت به ویرایش اقدام کنند.

  فرجی پور عنوان کرد: از تعداد 13هزار نفری که در فازهای قبلی ثبت نام کرده اند بالغ بر 8هزار نفر به دلیل نداشتن شرایط درخواست رد شده و بقیه افراد نیز تعیین تکلیف شده اند.

وی ادامه داد: تعدادی از افراد نیز باقی مانده است و با توجه به اینکه خودشان به سایت  مراجعه نکرده اند، اگر به نظام مهندسی، در مهلت معین مراجعه نکنند ، نسبت به حذف شان اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله سوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در قزوین

آغاز مرحله سوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در قزوین