مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 14:252021-01-08ورزشي

کادر فنی نظاره گر بازیها/ بانوان ملی پوش هم به سالن آمدند


رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور در حالی به میزبانی خانه تکواندو آغاز شد که کادر فنی تیم ملی با دقت تک تک مبارزات را از نزدیک تماشا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نوزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر تکواندو تحت عنوان جام خلیج فارس و گرامیداشت سردار قاسم سلیمانی صبح امروز در سالن تکواندو آغاز شد.

طبق برنامه ریزی تیم های مس کرمان، شهرداری ورامین، فتح صدر البرز و استقلال در گروه یک بعد از 48 ساعت قرنطینه به سالن خانه تکواندو آمدند تا بازی های در دور مقدماتی خود را برگزار کنند.

با توجه به آنکه تکلیف تیم های صعود کننده در پایان بازی های امروز مشخص خواهد شد، بازی ها از حساسیت بالایی برخوردار بود و تیم ها با دقت نظر بیشتری از نفرات موجود در ترکیب خود استفاده می کردند.

فریبرز عسکری سرمربی و علی محمد بسحاق مربی تیم ملی از ابتدای شروع مسابقات در سالن حضور داشته و رقابتها را از نزدیک زیر نظر داشتند.

طبق برنامه ای که از قبل از سوی سرمربی تیم مل اعلام شده قرار است کادر فنی از بین نفرات حاضر در لیگ بهترین ها را به اردو دعوت کنند.

اعضای تیم ملی تکواندو بانوان که در خانه تکواندو اردوی آماده سازی خود را تشکیل داده اند با حضور در سالن دیدار تیم های مس کرمان و شهرداری ورامین را از نزدیک تماشا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر فنی نظاره گر بازیها/ بانوان ملی پوش هم به سالن آمدند

کادر فنی نظاره گر بازیها/ بانوان ملی پوش هم به سالن آمدند