مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 14:452021-01-08سياسي

ظرفیت های معادن برای توسعه اشتغال جوانان بیجاری به کار گرفته شود


نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون 20 معدن بزرگ در این شهرستان فعال هستند که با برنامه ریزی می توانیم از این ظرفیت برای توسعه اشتغال جوانان بیجاری استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زندیان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و فعالان رسانه ای شهرستان بیجار با تاکید بر رفع مشکلات مردم اظهار داشت: تمام ثانیه های حضور در مجلس مهم و ارزشمند است و باید با تمام توان در راستای پیشرفت شهرستان اقدام کرد و به رفع مشکلات مردم پرداخت.

وی به حضور خود در کمیسیون اقتصادی مجلس اشاره کرد و افزود: در کمیسیون اقتصادی ظرفیت بسیار خوبی وجود دارد و با تمام توان سعی می شود تا جایگاه شهرستان بیجار را ارتقا دهیم.

زندیان در ادامه سخنان خود به ظرفیت های معدنی این شهرستان اشاره کرد و گفت: بیجار معدن خیز است و تعداد 20 واحد معدنی از جمله سنگ آهن، سرب، خاک رس و گچ در این شهرستان فعال است که با برنامه ریزی درست می توانیم ظرفیت اشتغال زایی در این حوزه را بالا ببریم.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بحث زنجیره فولاد را از روز اول در بیانیه خود مطرح کردم و قول پیگیری این موضوع را داده بودم و پس از حضور در مجلس نیز با طرح سوال از وزیر این مهم در دستور کار قرار گرفت و تلاش ها در این راستا ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های معادن برای توسعه اشتغال جوانان بیجاری به کار گرفته شود

ظرفیت های معادن برای توسعه اشتغال جوانان بیجاری به کار گرفته شود