مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 18:552021-01-08ورزشي

شروع درخشان علی کریمی با الدحیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب بازی های هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الدحیل که برای نخستین بار علی کریمی را به عنوان هافبک در ترکیب داشت، - ملی پوش ایرانی الدحیل در جریان برتری شگفت انگیز تیمش مقابل الوکره پاس گل داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در چارچوب بازی های هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الدحیل که برای نخستین بار علی کریمی را به عنوان هافبک در ترکیب داشت، از ساعت 15:45 امروز(به وقت ایران) در استادیوم عبدالله بن خلیفه مقابل الوکره رده نُهمی قرار گرفت.

الدحیل شروع فوق العاده ای در این دیدار داشت و در دقیقه 2 روی ارسال کوتاه و تماشایی علی عفیف از جناح چپ و ضربه ادمیلسون جونیور به گل رسید و تنها یک دقیقه پس از آن با حرکت انفرادی دودو و شوت محکم این بازیکن گل دوم را وارد دروازه الوکره کرد.

علی کریمی که از انگیزه بالایی برای درخشش در الدحیل و تثبیت جایگاهش در ترکیب این تیم داشت، در دقیقه 9 روی یک کار تیمی و پاس در عرض به داخل محوطه جریمه برای دودو، این بازیکن برزیلی را در موقعیت خوبی قرار داد تا او با شوت زمینی گل سوم تیمش را مقابل الوکره بزند.

ادمیلسون پس از زدن گل اول، موفق شد سه بار دیگر در دقایق 10 ، 16 و 19 دروازه الوکره را باز کند تا شاگردان لاموشی با زدن 6 گل کار حریف شان را در نیمه اول یکسره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع درخشان علی کریمی با الدحیل

شروع درخشان علی کریمی با الدحیل