مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 22:002021-01-08بين الملل

واکنش های منفی به درخواست نتانیاهو درمورد ایران


درخواست نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای کنترل کامل سیاست های این رژیم در قبال ایران با واکنش های منفی در فلسطین اشغالی روبه رو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، درخواست بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای کنترل کامل سیاست های اسراییل در قبال ایران همزمان با روی کار آمدن جو بایدن در آمریکا با واکنش های منفی در فلسطین اشغالی روبه رو شده است.

این خبر را پایگاه آکسیوس به نقل از یک مقام رژیم صهیونیستی گزارش داده و نوشته درخواست نتانیاهو، باعث ایجاد مجادلات شدید در بالاترین سطوح کابینه اسراییل شده است.

گزارش آکسیوس حاکی است نتانیاهو با بنی گانتز ، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، گابی اشکنازی ، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی و سران دستگاه های امنیتی این رژیم در خصوص ایران اختلاف دارد.

مطابق این گزارش، روز 29 دسامبر، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پیامی با این مضمون برای گانتز ارسال کرده است: طبق دستورات نخست وزیر، موضع دولت اسراییل در خصوص توافق هسته ای ایران با توجه به تحلیل های انجام شده در شورای امنیت ملی در دفتر نخست وزیر صرفاً توسط ایشان نهایی خواهد شد.

این نامه برای اشکنازی، ران درمر ، سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن، یوسی کوهن ، رییس موساد و آویو کوچاوی ، رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صیهونیستی هم ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش های منفی به درخواست نتانیاهو درمورد ایران

واکنش های منفی به درخواست نتانیاهو درمورد ایران