مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 02:452021-01-08بين الملل

واکنش کاخ سفید به تلاش کنگره برای استیضاح ترامپ


تلاش کنگره آمریکا برای استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور در پی آشوب روز چهارشنبه در کنگره با واکنش کاخ سفید مواجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، کاخ سفید به تلاش کنگره برای استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در پی هجوم روز چهارشنبه طرفدارانش به ساختمان کنگره واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، جاد دیری سخنگوی کاخ سفید روز جمعه گفت که استیضاح ترامپ که تنها 12 روز از دوره ریاست جمهوری وی باقی مانده است تنها به افزایش از هم گسیختگی در آمریکا منجر خواهد شد.

این اظهارات سخنگوی کاخ سفید در حالی است که قانونگذاران دموکرات آمریکا در پی خشونت ها و آشوب روز چهارشنبه در کنگره در تلاش برای عزل دونالد ترامپ از قدرت هستند.

در همین حال، برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت آمریکا در پیامی توییتری و در توضیح چرایی استیضاح رییس جمهوری که تنها چند روز از پایان کارش باقی مانده است، نوشت: برخی مردم سوال می کنند چرا شما رییس جمهوری را که تنها چند روز دیگر در قدرت است، استیضاح و محکوم می کنید؟ پاسخ: سابقه دارد، باید روشن شود که هیچ رییس جمهوری چه در حال حاضر و چه در آینده، نمی تواند شورشی علیه دولت آمریکا را رهبری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کاخ سفید به تلاش کنگره برای استیضاح ترامپ

واکنش کاخ سفید به تلاش کنگره برای استیضاح ترامپ