مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 04:252021-01-09اقتصادي

طرح فراز در 320 هکتار از تاکستانهای زنجان اجرا شده است


تاراسی،رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه در راستای اجرای طرح فراز در زنجان 284 پرونده تشکیل شده است، گفت: در بیش از 320 هکتار از تاکستانهای استان طرح فرازار اجرا شده است.

- جواد تاراسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح فراز یا داربستی کردن در باغات انگور در استان زنجان، گفت: این طرح در سال جهش تولید مورد تاکید سازمان جهاد کشاورزی استان است.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح فراز در استان زنجان 284 پرونده تشکیل شده است، اظهار کرد: تاکنون در بیش از 320 هکتار از تاکستانهای استان طرح فراز اجرا شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: استان زنجان بیش از 16 هزار هکتار باغ انگور در استان زنجان وجود دارد و در سال بیش از 220 هزار تن انگور در استان تولید می شود.

تاراسی با بیان اینکه در سال جهش تولید تا پایان سال طرح فراز در بیش از 500 هکتار از باغات انگور استان اجرا می شود، ابراز داشت: برای این طرح بیش از 13 میلیارد تومان هزینه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه دراستان زنجان شهرستانهای ابهر و خرمدره بیشترین تولید انگور را دارند، تصریح کرد: بیشترین صادرات محصولات کشاورزی استان هم مربوط به کشمش است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه حرکت آسان و خوب تجهیزات کشاورزی، مصرف بهینه آب، کاهش رویش علف های هرز،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فراز در 320 هکتار از تاکستانهای زنجان اجرا شده است

طرح فراز در 320 هکتار از تاکستانهای زنجان اجرا شده است