مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 06:002021-01-09پزشكي

در ایام کرونا، زایمان طبیعی بهترین گزینه است


به مادران باردار توصیه می شود که در شرایط کرونا ترجیحاً زایمان طبیعی داشته باشند که برای مادر و نوزاد بهتر است، - ایسنا/قزوین یک فلوشیپ طب مادر و جنین گفت: به مادران باردار توصیه می شود که در شرایط کرونا ترجیحاً زایمان طبیعی داشته باشند که برای مادر و نوزاد بهتر است، زیرا بعد از آن به کمک کمتری نیاز دارند و رفت وآمد در منزلشان کاهش می یابد.

دکتر شکوه السادات حاجی سید ابوترابی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به انواع زایمان تصریح کرد: در سال های اخیر زنان باردار اصرار دارند نوع زایمان خودشان را انتخاب کنند، برای مثال برخی از مادران برای فرزند اول سزارین شده و تمایل دارند زایمان دوم طبیعی باشد یا برعکس این ماجرا وجود دارد.

وی افزود: به مادران باردار تأکید می شود که انتخاب نوع زایمان را بر عهده پزشک خود بگذارند و اجازه دهند که پزشک طبق نظرات علمی نوع زایمان را مشخص کند چراکه پزشک زایمانی را انتخاب می کند که به نفع مادر است و کمترین آسیب به بچه و مادر وارد شود.

این فلوشیپ طب مادر و جنین اظهار کرد: برخی از خانم ها می خواهند که زایمان دومشان طبیعی باشد درحالی که زایمان اولشان سزارین بوده است، این در حالی است که شرایط علمی و پزشکی باید این امر را تأیید کند اگر پزشکی مخالفت کرد به معنای این است که در صورت زایمان طبیعی دچار عارضه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ایام کرونا، زایمان طبیعی بهترین گزینه است

در ایام کرونا، زایمان طبیعی بهترین گزینه است