مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 06:052021-01-09ورزشي

مصائب حضور همزمان در لیگ ایران و فرانسه/ یک ماه قرنطینه بودم


ملی پوش تنیس روی میز کشورمان که همزمان در لیگ فرانسه و ایران بازی می کند با تاکید بر سختی این کار ابراز امیدواری کرد که بتواند همراه با برادرش برای المپیک توکیو کسب سهمیه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نوشاد عالمیان اگرچه با تیم تورخینه در لیگ دسته دوم تنیس روی میز فرانسه شرکت دارد اما همزمان در لیگ برتر کشورمان هم شرکت دارد.

این ملی پوش تنیس روی میز که طی سه ماه گذشته تمریناتش را در فرانسه پیگیری می کرد دو هفته پیش همراه با برادرش به ایران بازگشت و هر دو تیم تهرانی فراسنج را در رقابت های باشگاهی همراهی کردند.

بعد از اتمام این مرحله از مسابقات، نیما عالیمان بلافاصله به فرانسه بازگشت تا برای برگزاری دیدارهای معوقه کنار تیمش باشد اما نوشاد که تیم فرانسوی اش دیدار معوقه ای ندارد از تعطیلات کریسمس برای ماندگاری بیشتر در ایران استفاده کرد اگرچه او هم طی روزهای آینده راهی فرانسه می شود تا برای مرحله برگشت دیدارهای لیگ دسته دوم فرانسه آماده شود.

تنیس روی میز ایران بعد از ماه ها جان گرفت نوشاد عالمیان در گفتگو با باعث غفلت بازیکنان از تمرین و آماده سازی نشد وی در مورد سطح دیدارهای برگزار شده در مرحله رفت مسابقات تصریح کرد: باوجودیکه بازیکنان چند ماه متوالی از تمرین و مسابقه دور بودند در مرحله رفت خیلی خوب ظاهر شدند و این نشان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصائب حضور همزمان در لیگ ایران و فرانسه/ یک ماه قرنطینه بودم

مصائب حضور همزمان در لیگ ایران و فرانسه/ یک ماه قرنطینه بودم