مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 06:202021-01-09سياسي

کتاب «فخر ایران» رونمایی شد


«همایش ادبی فخر ایران؛ بزرگداشت شهید دانشمند محسن فخری زاده» عصر جمعه 19 دیماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد که در این مراسم با حضور اعضای خانواده آن شهید بزرگوار از کتاب «فخر ایران» رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همایش ادبی فخر ایران؛ بزرگداشت شهید دانشمند محسن فخری زاده عصر جمعه 19 دیماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد که در این مراسم با حضور اعضای خانواده آن شهید بزرگوار از کتاب فخر ایران رونمایی شد.

فخر ایران گزیده ای فاخر از اشعار شاعران مطرح کشور در مدح و رثای شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای و صنعت دفاعی ایران است که به صورت یک مجموعه توسط محمدمهدی عبداللهی (عضو شورای عالی شعر بسیج هنرمندان، مسئول انجمن ادبی رضوی برادران تهران و از مدیران شاعران پارسی زبان) گردآوری شده است.

  اشعار این کتاب در قالب های غزل، مثنوی، چارپاره، رباعی و… دربردارنده اشعار بسیاری از شاعران کشور است که توسط محمدمهدی عبداللهی گردآوری و با مقدمه ای از علیرضا قزوه منتشر شده است.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، امیر داود عبدی معاون فرهنگی و سخنگوی وزارت دفاع، محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری، محمدمهدی عبداللهی (گردآورنده کتاب فخر ایران)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «فخر ایران» رونمایی شد

کتاب «فخر ایران» رونمایی شد