مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 06:252021-01-09اجتماعي

درخشش دانش آموزان نهاوند در جشنواره علمی پژوهشسراهای همدان


مسئول پژوهشسرای دانش آموزی جابربن حیان نهاوند گفت: در جشنواره علمی وپژوهشی دانش آموزان عضو پژوهش سراهای استان ، دانش آموزان این شهرستان موفق شدند با درخشش خود رتبه های برتر را در سطح استان و کشور بدست آوردند.

- محمد زرینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: در جشنواره علمی وپژوهشی دانش آموزان عضو پژوهشسراهای استان همدان، دانش آموزان شهرستان نهاوند موفق شدند با درخشش خود رتبه های برتر را در سطح استان به دست آوردند.

وی با بیان اینکه در اولین جشنواره علمی سراسر کشور که در رشته های مختلف برگزار شد دانش آموزان این شهرستان در دوره متوسطه دوم توانستند 9 رتبه برتر استانی را از آن خود کنند.

مسئول پژوهشسرای دانش آموزی جابربن حیان نهاوند افزود: در این جشنواره 188 دانش آموز از شهرستان نهاوند در رشته ها و گرایش های زیست فناوری، نانوفناوری، مسابقات آزمایشگاهی، کدنویسی، سلول های بنیادین و پزشکی بازساختی، دریا، نجوم و اختر فیزیک، ادبیات و علوم انسانی، گیاهان دارویی و طب ایرانی شرکت کردند.

وی به رتبه های برتر دانش آموزان اشاره کرد و افزود:  در این جشنواره دانش آموزان مرضیه بازوند از هنرستان زکیه موفق به کسب رتبه سوم کشوری و رتبه اول استانی و در رشته گیاهان دارویی نیز فاطمه جهانیان و فاطیما غلامی از دبیرستان فرزانگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانش آموزان نهاوند در جشنواره علمی پژوهشسراهای همدان

درخشش دانش آموزان نهاوند در جشنواره علمی پژوهشسراهای همدان