مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 06:552021-01-09ورزشي

استقلال فریب امتیازات پرسپولیس را نخورد/ تیمی از پیش برنده نیست


​​​​​​​مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه پرسپولیس نتوانسته در هفته های اخیر به پیروزی دست پیدا کند گفت: آبی پوشان نباید فریب متیازات پرسپولیس را بخورند و فکر کنند از پیش برنده دربی هستند.

- عبدالعلی چنگیز در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت این روزهای استقلال و پیروزی این تیم قبل از دربی مقابل آلومینیوم اراک گفت: استقلال هفته به هفته در حال بهتر شدن است.

آنها توانسته اند در چند هفته اخیر بازی های قابل قبولی به نمایش گذاشته و امتیازات لازم را کسب کنند.

وی ادامه داد: محمود فکری و بازیکنانش نمایش خوبی برابر آلومینیوم اراک داشتند و توانستند با پیروزی برابر این تیم صدرنشینی خود را تداوم بخشیده و با روحیه خوب آماده دیدار برابر رقیب همیشگی خود، پرسپولیس باشند.

مهاجم سابق استقلال گفت: سرخپوشان تهرانی در چند هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست دادند و این موضوع می تواند برای آنها دردسرساز شود البته دربی با تمام بازی ها متفاوت است و بازیکنان استقلال نباید فریب امتیازات پرسپولیس را بخورند و فکر کنند که چون این تیم در رده دهم جدول است می توانند به راحتی آنها را شکست دهند.

البته دیدار این دو تیم به دلیل حساسیت بالایی که برای آنها دارد و هر دو نمی خواهند بازنده باشند با سایر دیدارها متفاوت است و هر دو تیم تلاش می کنند تا بازنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال فریب امتیازات پرسپولیس را نخورد/ تیمی از پیش برنده نیست

استقلال فریب امتیازات پرسپولیس را نخورد/ تیمی از پیش برنده نیست