مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 07:152021-01-09سياسي

دولت و شهرداری توسعه خط 3 مترو در جنوب غربی تهران را اجرایی کنند


بیش از 14 سال است که پروژه توسعه خط 3 مترو در مناطق 17 و 18 اجرا نشده و امیدواریم در دولت آقای روحانی این امر عملی شود.

- رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیش از 14 سال است که پروژه توسعه خط 3 مترو در مناطق 17 و 18 اجرا نشده و امیدواریم در دولت آقای روحانی این امر عملی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن هاشمی صبح امروز در مراسم آغاز عملیات باز آفرینی شار باغ (محور نیلوفری) و بهره برداری از فاز دوم بزرگراه شهید نجفی رستگار گفت: امیدواریم از فردا شاهد آشتی هیئت دولت و شهرداری و حضور آقای پیروز حناچی در هیئت دولت باشیم.

وی با توضیح درباره این پروژه عنوان کرد: سابقه پروژه شارباغ به دو دوره ریاست جمهوری قبلی و دوران شهرداری آقای احمدی نژاد باز می گردد.

در آن زمان یکی از تقاضاها در منطقه 17 و 18 راه اندازی مترو بود و درنهایت تصمیم بر این شد که شمال راه آهن در این منطقه برای آسایش مردم به زیرزمین برود و همان ایام بنده تلاش کردم تا همزمان دو خط مترو نیز برای مردم ساخته شود.

هاشمی ادامه داد: این طرح برای راه آهن با تلاش بی وقفه پیمان کار پروژه یعنی قرارگاه خاتم الانبیا پیش رفت و راه آهن به زیرزمین رفت اما متأسفانه آن دو خط مترو بیش از 14 سال است که مورد استفاده قرار نگرفته و باید در انتهای دولت آقای روحانی یک اقدامی برای آن انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و شهرداری توسعه خط 3 مترو در جنوب غربی تهران را اجرایی کنند

دولت و شهرداری توسعه خط 3 مترو در جنوب غربی تهران را اجرایی کنند