مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 08:502021-01-09اقتصادي

دستورالعمل های وزارت صمت چالش برانگیزتر از تحریم ها است


رییس هیات مدیره ذوب آهن اصفهان گفت: اگر تحریم نتوانست مانع صادرات فولاد شود اما خود تحریمی کار خود را کرد و در قالب شیوه نامه جدید برای عرضه و فروش محصولات فولادی از سوی وزارت صمت وارد عمل شد تا واحدهای فولادی با چالش های جدی در این خصوص مواجه شوند.

- علی احمدیان در گفت وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان موجب شد عملاً درآمدزایی به ویژه تامین ارز مورد نیاز کشور از محل فروش نفت کاهش چشمگیری پیدا کند که چالش ها و بحران های خود را به دنبال داشت اما صنعت فولاد و پتروشیمی در این برهه به یاری دولت آمدند.

رییس هیات مدیره ذوب آهن اصفهان افزود: این یاری به اندازه ای بود که رییس جمهور در سخنان خود از صنایع فولاد و پتروشیمی به عنوان خط مقدم جنگ اقتصادی نام برد که به موقع ارز خود را برگردانده اند و اگر دولت افتخار می کند که در برابر آمریکا، تحریم و فشار خارجی ایستاده است، حاصل این کمک و تلاش است.

وی با اشاره به این که در این بین صنعت فولاد با وجود مشکلات ناشی از تحریم در صادرات فعال بود و حتی شرکت هایی مانند ذوب آهن اصفهان به جهت بازگرداندن کامل و سریع ارز ناشی از صادرات خود مورد تقدیر بانک مرکزی نیز قرار گرفتند، افزود: اگر تحریم نتوانست مانع صادرات فولاد شود اما خود تحریمی کار خود را کرد و در قالب شیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل های وزارت صمت چالش برانگیزتر از تحریم ها است

دستورالعمل های وزارت صمت چالش برانگیزتر از تحریم ها است